Хоча компанія Loncin надає відносно малий асортимент мотоциклів і в них розібратися дуже легко, однак для новачків у цій темі, або взагалі для першосезонника не все так очевидно. В цій статті коротко розберемося в модельному ряді компанії Loncin та розглянемо "філософію" вибору мотоцикла із наявних на сьогодні моделей.

 

Станом на 2025й рік завод Loncin оперує грубо кажучи певними двигунами та рамами й на основі цих баз створює різні типи (модифікації) мотоциклів. І хоча вони можуть здаватися абсолютно однаковими, маючи лише різний обвіс, однак на виході це часто і далеко не очевидні речі.

 

Коротко по моделях та базах:

 

  1. Мотоцикли для країн третього світу (найбюджетніші ТЗ): Loncin Cr1, Cr3, Pruss в різних модифікаціях і т.д.
  2. Мотоцикли для країн третього світу (бюджетні ТЗ): Loncin CR4, GP250, Loncin LX250GY-3, LX250GY-3G DS2, Loncin LX250GY-3K SX2 4V тощо.
  3. Мотоцикли для країн без Євро норм: Loncin LX300GY SX2 Pro, Loncin LX300GY-A DS2 Pro, карбюраторні Voge 300R, RR, AC.
  4. Мотоцикли середнього рівня, які оснащені інжектором та системою ABS: Voge 125R, Voge 250RR, Voge 350AC, Voge 300R RR AC DS.
  5. Мотоцикли великокубатурні найвищого рівня якості та вимог преміумкласу Loncin: Voge 500 (R, DS, AC), Voge 525 (R, RR, AC, DS), Voge 625 / Voge 650 DS / Voge 660 RR / Voge 800 Rally / Voge 900 DS.

 

Як можна зрозуміти, цифра після назви означає базу, на якій збудовано мотоцикл. Двигуни зазвичай не змінюються конструктивно в межах однієї серії, однак можуть мати різні кольори. На цьому їх відмінності закінчуються. Однак рами можуть злегка відрізнятися. Наприклад, щоб мати змогу отримати додаткові кріплення для пластику, тощо. Після цифри вказано модифікацію бази.

 

Наприклад: Voge (марка) 5xx (база) R (модифікація) - (Voge 525R) - Мотоцикл компанії Voge на базі 525 двигуна, модифікації R (Класичний стріт)

 

Коротке пояснення в межах модифікацій:

 

R - класичний вуличний мотоцикл. Мінімум пластика, сучасний та агресивний дизайн.

RR - спортивна версія мотоцикла. Найбільше обтічників та пластика.

AC - неокафе рейсер. Майже відсутній пластик. Повністю відсутній вітрозахист. 

ACX - той самий неокаферейсер, однак доповнений або стилізований певними елементами.

DS - універсальний мотоцикл подвійного призначення (Dual Sport). Має багато пластику та обтічників. Оснащується повноцінним вітрозахистом.

DSX - те ж саме, що і DS, однак доповнений або стилізований певними елементами чи додатковими аксесуарами. 

Rally - позашляхові мотоцикли призначені для бездоріжжя, однак з легкістю переобладнуються під так званий Dual Sport.

 


 

Якщо у мотоциклістів із досвідом при бажанні стати вперше власником Loncin Voge питань, скоріше за все, більше не буде, то що обрати новачку-першосезоннику?

Для новачків наполегливо рекомендується не перейматися із вибором першого коня та починати із 300сс або 250сс (і нижче при обмеженому бюджеті) і якщо ви до цього не цікавилися класифікацією мотоциклів, то у такому випадку тип, призначення вашого першого мотоцикла особливого значення не має (дорожній, спортбайк, ендуро тощо), обирайте те, що більше подобається за формою, кольором та ціною, адже що саме вам необхідно ви зможете зрозуміти лише під кінець першого чи на другий сезон вашого мотожиття. 

 

Саме в цей час у першосезонника формується перше уявлення про мотоцикл, з'являються нові знайомства та відкриваються нові горизонти через призму мотосвіту. 

Якщо ваш мотоцикл не вб'є або не скалічить вас у перші два найнебезпечніші сезони для початківця, то зрештою, після незліченних обговорень, форумів і посиденьок за кавою після міських чи позашляхових перегонів з вашими новими знайомими ви остаточно сформуєте думку, який мотоцикл буде у вас наступний і чому ви хочете саме такий, а не інший. (або ж розпрощатися із мотожиттям назавжди, тому що це виявиться банально не вашою чашкою чаю.)

 

Ось чому клас та тип першого мотоцикла особливого значення не має. Єдина порада від досвідчених людей, що все таки варто починати із мотоцикла до 300сс. Такі мотоцикли дуже прості конструктивно, легкі, дешеві в ремонті, пробачають велику кількість помилок новачка та підходять практично для будь-якого зросту та маси тіла. Однак, не варто недооцінювати 300ку від вога. Мотоцикли на базі цього двигуна сподобалися великій кількості людей, і багато хто зустрічають на них 4, 5 сезони поспіль не поспішаючи продавати.

 

Вог 500сс+ натомість, значно серйозніший мотоцикл і хоч не на багато потужніший у порівнянні із 300кою, однак через свою вагу та характер може не лише спотворити сприйняття мотоциклів чи відбити бажання продовжувати кататися на байку, а й з легкістю відбере ваше життя, не пробачивши помилок недосвідченого райдера.