У нашій спільноті часто можна почути, що Voge не відповідає преміум якості, про яку заявляє виробник. Преміум звісно ж мається на увазі відносно інших китайських виробників, а не іменитих брендів. Однак, стаття не про це.
Як тільки починаєш задавати людині питання, що ж саме сталося і що призвело до поломки, то з'ясовується, що в клієнта уявлення про ТО обмежувалося лише заміною мастила, а про якісь підтяжки та перевірки він навіть не здогадувався, що зрештою призвело до поломки або повного руйнування вузла. Ще один приклад - абсолютне нерозуміння пристрою мотоцикла, від чого з'являються божевільні звинувачення виробника у якості через псування бензину та подальшого поганого запуску карбової моделі.
Розберемо ТОП випадків на прикладі Voge 300:
- Руйнування шліців вала передньої зірки. Одна із найпоширеніших помилок клієнтів - нехтування технічним оглядом та пропуск огляду цього вузла. Результат - послаблення гайки та знос шліців вала. Зазвичай вирішується встановленням ширшої зірки, а в запущених випадках - капітальний ремонт двигуна.
- Руйнування ступиці заднього колеса. Зазвичай ця недбалість зустрічається у власників дорожників, однак, інколи можна зустріти і ендуро з цією проблемою. При недбалому технічному огляді послабляються болти кріплення задньої зірки, що призводить до розбивання місця кріплення. В кращому випадку лікується перетяжкою та ущільненням, в гіршому випадку повна заміна ступиці.
- Це ж саме стосується і підшипників заднього колеса. У цьому випадку неминуче "з'їдається" втулка ступиці. Лікується заміною втулки та підшипника, або повною заміною ступиці.
Особливості деяких моделей
Цікава особливість запуску двигуна присутня у карбової версії 300ки. На жаль, часто можна почути, що це "болячка", хоча насправді це особливість і вона вирішується максимально просто. Детально про це описано в цій статті.
Болячки
На сьогодні за весь час та досвід власників 300к в Україні відомо лише про одну болячку цього двигуна - це підтікання водяної помпи незалежно від року виготовлення. В одних це взагалі не проявляється до її повного зносу, а в інших вона починає протікати вже в перший місяць експлуатації. Вихід - це не зважати, якщо протікання у межах норми (близько 100-150 мл на сезон) або заміна керамічного сальника помпи (ціна питання 20 дол + робота).
Висновок: Уважно підходьте до ТО мотоцикла, адже це запорука не лише його довгої та безвідмовної роботи, а і вашої безпеки. Ознайомтеся із особливостями обслуговування вашої моделі мотоцикла, а також розпитайте людей або почитайте форуми про його болячки.