Чому двигун YF300 (LC178MN) став таким популярним?
Якщо говорити про двигуни, які завоювали довіру мотоциклістів у всьому світі, YF300 (LC178MN) від Loncin безперечно входить у цей список. Його можна знайти на стрітах, спортбайках і турендуро, а власники одностайно хвалять його за надійність, динаміку та економічність.
Одна з головних причин популярності — збалансованість характеристик. Це не просто ще один 300-кубовий одноциліндровий мотор. Завдяки подвійному розподільному валу (DOHC), електронному впорскуванню (EFI) та рідинному охолодженню, він видає до 29 к.с. та забезпечує рівну тягу без провалів, а його крутний момент у 25 Н·м дозволяє впевнено прискорюватися.
Проте сила YF300 не тільки в потужності. Його справжня перевага — надійність. Loncin виробляє мотоциклетні двигуни вже багато років, і цей мотор — результат численних доопрацювань та вдосконалень. Його ресурс доволі високий, а конструкція не має серйозних «слабких місць». Він витримує довгі поїздки, високе навантаження і при цьому не вимагає складного обслуговування.
Ще один важливий фактор — економічність. Середня витрата пального 3.5-4 л/100 км, що дозволяє на одному баку долати великі відстані без зайвих витрат. Це особливо цінують ті, хто багато подорожує або просто хоче економити на пальному.
Але найбільше цей двигун полюбили за доступність. Мотоцикли з YF300 коштують помітно дешевше за японські аналоги, але при цьому не поступаються їм за характеристиками. Це ідеальний варіант для тих, хто хоче отримати сучасний, потужний і надійний двигун без переплат.
Саме тому YF300 став вибором багатьох райдерів. Він довів свою спроможність у різних умовах — від міських вулиць до бездоріжжя. Це двигун, який не просто їде, а дарує впевненість у кожному кілометрі.
Мотоцикли, що використовують YF300:
- Loncin 300 SX2 Pro
- Loncin 300 DS2 Pro
- Voge 300R
- Voge 300RR
- Voge 300AC/AC(X)
- Voge 300DS
- Voge 300 Rally
Характеристики:
Тип двигуна: Модель: YF300 (LC178MN) (Копія двигуна мотоцикла Kawasaki KLX 300)
Одноциліндровий, 4-х тактний, 4-х клапанний (DOHC), з двома розподільними та балансувальним валом.
Головні відмінності від оригіналу: відсутність кік-стартера, видозмінена кришка зчеплення, конструктивні відмінності ГРМ (напрямні ланцюга ГРМ зміщені), спрощена трубка подачі мастила.
Обсяг мастила у двигуні: 1.4 ~ 1.45 л.
Система живлення: Карбюратор (MV34 5e) | Інжектор Bosch
Охолодження: Рідинне (без термостата)
Об’єм: 292.4 см.куб.
Діаметр циліндра х хід поршня: 78 х 61.2
Ступінь стиснення: 11.0: 1
Система запалювання: Електронне запалювання (C.D.I)
Швидкість холостого ходу: 1400-1500 об/хв
Максимальний крутний момент: 25 (N * m) при 7000 об/хв
Максимальна потужність: 26.2 - 29 к.с. при 8500-9000 об/хв (залежно від моделі)
Максимальні оберти двигуна: 10 000 об/хв
Тип мастила для двигуна: (API: SJ, SL, SM, SN) (JASO: MA2) (SEA: 10W-40)
Система очищення мастила: Паперовий фільтр тонкого очищення. Металева сітка грубої очистки (не обслуговується) та магнітний уловлювач в зливному болті
Система змащення двигуна: Мокрий картер (розбризкування) + масляний насос (під тиском).
Тип механізму регулювання зазорів у клапанах: система регулювання клапанних зазорів за допомогою штовхачів із регулювальними шайбами, розташованими знизу.
Клапанний зазор: Впуск: 0.1 ~ 0.19mm / Випуск: 0.15 ~ 0.24mm
Свічка запалювання: CR8E Standard Plug (Зазор 0.6 ~ 0.7 мм)
Паливо: АІ95
Система пуску: електростартер
Трансмісія (КПП): Механіка, 6 передач.